لطفا دستگاه خود را در حالت عمودی قرار دهید.
 
همه رده ها > علوم آزمایشگاهی
تلفن : 02166487727

اطلس رنگی و بنیان ملکولی و سلولی خون شناسی

سال انتشار : 1400
افزودن به علاقه مندی ها

575,000 تومان 529,000 تومان
بیش از 1,000 نفر از این محصول بازدید کرده اند


نویسندگان دکتر ویکتور هافبراند | وایاس | الیاس کامپو
مترجمین امیر سیدعلی مهبد ، پرویز فلاح ، علی نوروزی عقیده ، وحید نیازی امرائی مهدی قربانی ، علیرضا مرادآبادی ، رامین باقری
سال و نوبت چاپ  
چاپ  
قطع وزیری
شابک  
جلد شومیز
تعداد صفحات 310

نقد و بررسی اجمالی

اطلس رنگی و بنیان ملکولی و سلولی خون شناسی


گرچه اساس و پایه اطلسی که اکنون درحال مطالعه آن هستید برگرفته از چاپ پنجم اطلس اساس مُلکولی و سلولی بیماری های خونی آقای دکتر ویکتور هاف براند و دیگر همکاران شان می باشد امّا، به نظر ما آن چنان امروزه علم خون شناسی مانند سایر علوم وسیع و گسترده شده است که عملاً گردآوری همه اجزای تشکیل دهنده آن در یک کتاب ولو به صورت اطلس غیرممکن بوده و حتّی اگر میسّر گردد نیز اولاً قیمت تمام شده آن به علت دارا بودن تصاویر رنگی متعدد آن چنان گران می شود که در شرایط امروز خرید آن برای علاقه مندان مشکل میشود. ثانیاً مطالعه چنین کتابی برای خوانند گان و به خصوص دانشجویان، سخت و خسته کننده خواهد بود. به همین دلائل نیز چنین تصمیم گیری شد که آن را به قسمت های مختلف پایه، کم خونی ها، اختلالات خوش خیم و بدخیم یاخته های سفید و بیماری های سیستم انعقاد تفکیک نموده و هرکدام را مستقلاً به بازار نشر کُتب عرضه نمائیم.

درعین حال چون کُتب اطلس عموماً فاقد اطلاعات کاملی بوده و عمدتاً مطالب را در قالب تصاویر نشان می دهند، در این کتاب فصولی را به دیگر کُتب خون شناسی آقای دکتر ویکتور هاف براند اختصاص داده ایم تا کتاب مُفیدی خدمت شما عزیران تقدیم کرده باشیم. جامعه هدف ما در ترجمه و نگارش این اطلس / کتاب خواننده گان محترم و به خصوص دانشجویان عزیزی بوده که می خواهند علم خون شناسی را از پایه فراگیرند. به نظر ما یادگیری پایه ای هر علمی اهمیت زیادی دارد زیرا درصورتی که پایه و شالوده هر علمی را به خوبی فراگرفته و درک کرده باشیم، در آینده قطعاً بهتر خواهیم توانست دیگر اجزای تشکیل دهنده آن علم را نیز بیاموزیم. با وجود این باید این واقعیت را نیز بپذیریم که فراگیری و درک شالوده هر علمی که آشنایی چندانی با آن نداریم حتماً سخت تر از یادگیری دیگر اجزای آن علم هنگامی خواهد بود که از قبل با مبانی آن آشنا شده ایم.

نام*
ایمیل*
نظر*


محصولات مشابه :
اطلس خون شناسی
اطلاعات کامل
اطلس خون شناسی
320,000 تومان
رایگان (نسخه PDF)
راهنمای بالینی تزریق خون و فرآورده های خونی در نوزادان
اطلاعات کامل
راهنمای بالینی تزریق خون و فرآورده های خونی در نوزادان
40,000 تومان
رایگان (نسخه PDF)
نسخه نویسی برای پزشکان به همراه مرجع سریع داروهای ژنریک  (رنگی)
اطلاعات کامل
نسخه نویسی برای پزشکان به همراه مرجع سریع داروهای ژنریک (رنگی)
198,000 168,300 تومان
رایگان (نسخه PDF)
جنین شناسی مور، انسان در حال تکوین با رویکرد بالینی
اطلاعات کامل
جنین شناسی مور، انسان در حال تکوین با رویکرد بالینی
350,000 322,000 تومان
رایگان (نسخه PDF)
کلیه حقوق سایت برای انتشارات آناطب محفوظ است | طراح Bizup.ir

x - »